joi, 16 noiembrie 2017

trecutul meu nu te mai știe


începutul nostru a fost perfect. știi motivul?
pentru că trecutul meu nu te știa.
încet și incert ți-ai făcut loc în el;
mai întâi în memoria perfecțiunii primei zile,
apoi în prima noastră rutină împlinită.
îmi devenisei prezentul trecutului recent
și călcând peste sincronul sangvin al inimilor noastre,
mi-ai fost stăpâna anotimpurilor.
apoi, dintr-un motiv de neînțeles pe-atunci
mi-ai ars anotimpurile,
rând pe rând,
din primăvară până-n iarnă.
Apoi, din nou acel apoi de care ne leagă totul,
într-o geometrie absurdă,
ne-ai devorat ciclic,
legându-mă cu lanțul concentric al fiecărei aniversări.
Îmi datorezi toate viețile care mi s-au întâmplat supraviețuindu-ți,
îți datorez doar prăbușirea în tăcerea dinaintea naufragiului.
Azi încep o nouă iarnă!
Tentat de adâncirea în ”dintr-un decembrie
am realizat că în recentul singurătății mele,
inima-mi s-a eliberat de povara deosebirii dintre ierni. știi motivul?
pentru că trecutul meu nu te mai știe!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu