marți, 27 decembrie 2016

Elegie (cincisprezece/a XVa)


Prăbușire.
Un cuvânt care poate concepe imaginativ
orice se întâmplă dincolo de durere.
Este doar un cuvânt,
care mă doare infinit mai mult
decât orice trăire mi se întâmplă acum.
Există și o bucurie în această cădere.
Prăbușirea se întâmplă în mine.
Adunat-am în mine atât de multe
încât nu am putut a-ți oferi decât nimicul,
fiindcă iubindu-te
am realizat că nu vei supraviețui fericirii.
Am ales să-ți ofer lâncezeala iubirii
împărtășită prin neputința cuvintelor.
Ireparabila mea povară
s-a dizolvat odată cu mine.
Pe calea descâlcită a așternutului cuvintelor
ai aflat că mi-am luat adio de la tine
cu fiecare plecare.
Am scris iubirii noastre mii de epitafuri.
Oricare dintre ele ar fi putrezit pietrele tombale.
Ignoră-mă, însă rogu-te, fă-o discret.
Încă mai trăiesc cu fericirea întâmplării noastre,
însă fericirea ta îi este datoare (ne)fericirii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu