luni, 11 aprilie 2016

Poem anti-iubire


Și dacă-mi întorc înspre tine privirea
mi-aș dori să știi,
că datorezi enorm acestei priviri.
Respect-o!
Tu fii atentă la cătarea ei,
la încruntarea coborâtă în iriși
și la dezamăgirea ascunsă în resemnarea sângelui.
Ți-aș oferi o ultimă îmbrățișare,
însă mă tem de recidiva iubirii
topite în mine
prin miile de torțe
scăpate din rugul dorințelor tale.
Sufletul meu zămislit din atingerea palmelor tale
tânjește după odihna
adâncită în linia vieții.
Suntem într-un prea târziu al acestei primăveri,
doar pentru noi
un anotimp al sfârșitului de veac;
pentru că iubirea trăindu-și timpul,
în noi și-a trăit veacul.
Mai iartă-mă, te rog, pentru cât te-am iubit!

Cu dragoste,
cel care nu o mai are,
pentru că ți-a dăruit-o!

Un comentariu:

  1. Umanule ești tare, respectele mele! Toate principiile se respectă. E o singură problemă :nu suntem din plastic, suntem ființe vii.
    Am Iubit și Eu odată... te țuc. ��

    RăspundețiȘtergere