luni, 4 martie 2013

Acum, ... da!


Ziua aceasta are mirosul unei zi de luni, searbădă și fără nici o valoare. O zi de luni mai seacă decât orice debut de săptămână; ziua în care toate ambițiile mele s-au fărâmat dinaintea nimicului. Am sentimentul amăgitor al păcatului trăit în cotidian prin aproape fiecare semen pe care l-am întâlnit; te întâmpină cu acea atitudine de semizei decăzuți pentru o zi din Olimp dintr-un moft divin, pregătiți să-și devoreze partea lor de infern cu toată degradarea și umilința de care sunt capabili. Nici o virtute nu le poate rezista ...
 


... astfel mă simt și eu în ultima vreme. mă bate tot mai des gândul să mă retrag din presă și viața publică, măcar pentru o vreme. chiar nu contează pe căți i-aș bucura cu acest gest ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu