joi, 2 februarie 2012

Eu voi trăi în timp ce alții vor vedea și simți cum lumea lor se duce de râpă!

 
În regula .....!!! M-a ajuns suprema silă. De mai bine de 4 ani stau și observ și citesc toate mizeriile și aberațiile pe care ziariști ratați (cumpărați sau aserviți unor servicii secrete), politruci de ocazie și alti deținători de instituții de presă, sau tot felul de bloggeri onaniști (care se masturbează cerebral în spațiul public) le exprima pe cale "orală" sau "manual" scrisă. Sincer mi-a cam ajuns. Voi impune acest exercițiu de sinceritate și promit să mă doară la cinci metrii în fața gării din Varșovia de cei vizați și de ceea ce numesc ei consecințe! Să-și asume fiecare acțiunile, așa cum am făcut eu dintotdeauna și cine nu a fost capabil va învăța, de voie, de nevoie. Nu încerc să promit tsunami, nici taifune, nici cutremure, nici măcar furtuni, doar promit că voi spune adevărul și că oricine ar fi acel(a) care se crede protejatul cuiva sau cel puțin al Divinității, care crede că sub acest scut poate face și spune absolut orice, se va vedea aici, în presa locală (dacă nu este loc atunci în cea națională), cu faptele și "calitățile" sale. Blogul meu se va subția la capitolul metafizic (deși voi continua să postez și acele trăiri) dar se va "îngrășa" vizibil la românisme. Amin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu