sâmbătă, 30 iunie 2018

Mă timpul ne-al meu



Gânduri, vremuri fade
și istorii care aparțin nerostirilor.
Mă tac și mă îndoi într-o devenire surdă
și cuvintele mă dor a nesupunere.
Undeva, o mamă aruncată într-un colț de memorie
toarce fiorul uitărilor
prin care ne condamnă istoria sângelui.
Altundeva, o iubită respinsă împletește tăcerile reci
lăsând moștenire istoriei, o altă neîmplinire.
E plin pământul de plângeri și reproșuri,
dar mai plin e pământul de tăceri,
nesupuneri, dureri și nevroze.
Nimic care să promită nu răsare,
dar în aceste timpuri,
o agonie mă strigă pe nume,
iar eu tac numărând secundele netimpului meu.
Într-un departe, dincolo de fiorul uitărilor și tăcerile reci,
un suflet ceartă umbra trupului
din care a plecat fără să se ceară…   
   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu