duminică, 18 octombrie 2020

nu pot decât să te iubesc

 


ești adăpostul meu din noapte

prin mii de gânduri îți vorbesc,

o umbra nud topită-n în șoapte,

nu pot decât să te iubesc;

 

întruchiparea voluptății

motivul ca să mă trăiesc,

sărutul dulce-al zeității

nu pot decât să te iubesc.

 

lumina blândă a dimineții

un chip în zi să mă-nsoțesc,

dau jurământ fidelității,

nu pot decât să te iubesc;

 

ești echivocul din trăire

și ce-mi doresc din omenesc,

secretul din dezlănțuire

nu pot decât să te iubesc.

 

emoția vie din privire

senzația din ”mă îndrăgostesc”,

ești sursa mea de uluire

nu pot decât să te iubesc;

 

ești un poem al rătăcirii,

în tine versul îl găsesc,

ești definiția fericirii,

nu pot decât să te iubesc.

 

ești șansa mea la amăgire,

ispita către îndrăznesc

să fim eternă contopire,

nu pot decât să te iubesc;

 

ești poarta mea spre nemurire

în moarte toate mă grăbesc,

un preambul spre strihăstrire

nu pot decât să te iubesc…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu