duminică, 25 octombrie 2020

e un timp pentru orice

 


draga mea!, doresc să-ți spun

”timpul nostru a trecut”,

mă gândesc să îți propun

să desfacem ce-am făcut;

 

este timpul împărțirii,

să împărțim ce n-are preț

este timpul despărțirii,

deci păstrează-mă-n dispreț.

 

nu mai cer Divinității,

nici măcar o simplă zi,

nu am simțul proprietății,

nu-mi doresc ca să-mi mai fii!

 

pentru tot ce-am fost odată

te-aș ruga ca să mă ierți,

viața noastră înnodată

n-are loc între coperți;

 

deci, ce-avem de împărțit?!

poate doar o amintire,

însă sunt prea amorțit

și am sufletu-n smintire;

 

du-te-n drumul tău, iubire,

eu cu minus mă descurc,

între noi deosebire,

tu cobori și eu mă urc.

 

poate mă v-ajunge timpul

când din drumu-mi mă opresc,

retrăindu-ți anotimpul,

retrăindu-mi ”te iubesc!”...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu