duminică, 18 octombrie 2020

fără limite

 


când simți că nimic nu există

nimicul rămâne nimic,

lucidul în mine insistă,

din mine îmi fac inamic;

 

încerc să-mi ofer argumente

să trec din lichid în solid,

îmi duc la bordel sentimente

mă schimb pe un suflet perfid.

 

despart înc-o mare de lacrimi

mă lupt să mă scot din delir,

disec suferința-n sutimi

în vânt și furtuni s-o resfir;

 

îmi port insomnia povară,

cu demonii stau la taifas,

complici pentru o viață ușoară

împart din nimicul rămas.

 

primesc un acces la iertare

și-l vând pe un hâd mai frumos,

pe viață îmi pun prescurtare

mă-n dur până-n sânge și os;

 

degeaba-mi explic ce-i iubirea

și-o port sub un strat putregai,

nimicul îmi este menirea

și ăsta nu-i drumul spre rai.

 

mă-ntreb paradoxul de-l trec

nimicul să pot să-l iubesc,

din tine tu fă-mi un amestec

și dă-mi un nimic să-l trăiesc…

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu