vineri, 20 noiembrie 2020

semnul de carte

 


file îngălbenite vechi,

firea mea stătută-n strechi,

te adună și te scade

îți compune serenade,

te îmbracă, te dezbracă

și în noapte te provoacă;

 

file albe subțirele,

noaptea mi-o petrec cu iele,

te blestem și te conjur

inima să pot să-ți fur,

trupul tău plin de drăcesc

m-a făcut să te iubesc!

 

file albe sănătoase

ia-mi cuvintele frumoase,

tu din tine fă-mi poveste,

de ispite mă ferește,

mă cutremură ființial

ca în noaptea de nupțial;

 

file roase prăpădite

mă păstrează și mă minte,

din rândul lumii numai eu,

apoteoza unui zeu,

sunt iubit, sunt adorat

și în toate îndurat.

 

file albe-ngălbenite,

din iubirile-nfinite

doar în una ești prezentă,

e a mea și e perfectă.

poți citi ”al tău pe veci”,

semn de care-ntre coperți…

 

2 comentarii: