sâmbătă, 28 noiembrie 2020

apartenență


ce lupte duci cu tine?

de ce mi te-mpotrivești?

nu-mi iau decât ce îmi aparține

nu-mi iei mai mult decât iubești;

 

cui folosește acest război?

și unde ne va duce el?

înțelege!, totul se reduce la noi

contrastele se-atrag de fel.

 

orice-mi spui și orice-mi faci

nu-ncape într-o minciună,

de suflet poți să mă înșfaci,

iubește-l, vrea să se supună;

 

dacă-ți repet că ești iubită,

alungi ratările din tine?

sunt vocea caldă, potrivită

și-mi iau doar ce îmi aparține.

 

ia tot ce sunt și te ridică,

dă-mi tot ce ești și te repar,

dacă îți este greu, abdică,

rămân o piatră de hotar;

 

ia tot ce sunt și mi te-apropie,

dă-mi tot ce ești și ce vei fi

și tot ce pare o iluzie

promit că se va-ndeplini!...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu