duminică, 15 noiembrie 2020

nu te opri aici


 

… căci o să-mi pierd durerea

și-n cele ce-s nespuse nu mai găsim nimic,

ascunsă-mi ești sub piele, ascunsă și-n tăcerea

ce mi-a transpus iubirea în mare inamic;

 

                   … de-mi ești necaz sau bine,

purtată-n agonie și-n simțul că îmi ești,

spune-mi după ploaie soarele mai vine

și dacă-n vremea urii mai poți să mă iubești?!

 

                   … și trece-ți peste gânduri,

apoi te-n toarce-n mine și trece-mi peste toate,

nu-mi căuta de vină, nu-mi scrie printre rânduri,

mai bine mă-ntâlnește și spune-mi că se poate;

 

                   … mai bine dă-mi motive

să-ți mai rămân, să îți mai fiu și să îmi fi,

chiar dacă-n viață e incert și toate-s relative

promit să fiu motivul pentru care... m-ai iubi!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu