marți, 3 februarie 2015

Destine-n deșert și departe...


Destine-n deșert și degeaba (poema a Va)

Cuvintele din rânduri așteptate
nu s-au mai scris, ori nu vor mai sosi
din toate cele care-s declarate,
eu am rămas cu ”Pleacă! Nu te-opri!”;

în firea mea rebelă, schimbătoare
am pus sechestru pe regret și dor
mai am motiv de sărbătoare,
dacă-mi vei scrie, sau când am să mor.

Bărbatul care-l știi, el nu mai este
statornicia am scos-o la mezat
de când trecutul nostru e poveste
m-am compromis, m-am complicat;

Prezența mea e una migratoare
nu schimb rebelul pe-un rigid concret
iubirea ta, mereu stăruitoare
îmi pare acum un lucru desuet.

Cuvintele nu se mai vor în rânduri,
trecutul nostru nu-i motiv de carte,
te voi păstra în lacrima din gânduri,
destine-n deșert și departe... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu