joi, 17 decembrie 2020

te-am iubit


ating,

conving,

și-mi iau ce-mi stă în trebuințe,

surâzi,

în oglinzi

și-mi pui blestemul în dorințe;

 

îmi ești,

m-oprești,

când noaptea umbra-ți conturează,

m-atingi,

mă stingi,

sărutul tău mă denigrează.

 

scrâșnesc,

hrănesc

în mine ființa cerebrală,

mă știu,

pustiu,

din amintirea-mi ancestrală;

 

ce-ți sunt,

înfrunt

și-mi duc dorința-n infinit,

te cert,

te iert,

căci prin blestem m-ai stăpânit.

 

ating,

se sting

a mele vreri și-a mea iubire,

un plâns,

pătruns,

te-ncarcerează-n amintire;

 

incert,

regret,

că n-am iubit la întâmplare,

ce sunt,

înfrunt

și-mi simt iubirea o tumoare;

 

cumva,

cândva,

vei vrea să știu că mi-ai greșit,

îți spun,

de-acum,

în altă viață te-am iubit!”…

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu