miercuri, 2 decembrie 2020

din…

 


… tristețea mea nu cedez nicio zi,

nici măcar o oră, nici măcar un minut,

orice mi-ai da femeie, orice ai născoci,

și de mi-ai da iubirea cu titlu de împrumut;

 

… gândul meu nu mai dau nicio vorbă,

să-mi fie tăcerea stăpână pe veci,

oricât mi-ai sta în dorință, oricât ești de superbă

cu nurii tăi sălbatici, tot n-o să mă îndupleci.

 

… nebunia mea nu mai împart cu nimeni;

pasiunea-ți  pentru mine miroase a sanatoriu,

gândește-te mai bine și schimbă ai tăi termeni,

amanta nu-i iubită, ‘i-un simplu accesoriu.

 

… dezastrul meu mă retrag pe picioare,

îl țin pentru mine și-l păstrez egoist,

e vremea risipirii, dau iama între fecioare

nu voi grăbi sfârșitul, trăiesc cât să exist.

 

… sufletul meu, atâta cât mai este,

îți voi ceda întregul, cu umbra-i de mister,

când va sosi momentul voi scrie a mea poveste

vei știi cum el iubește, complet și viager…

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu