joi, 10 decembrie 2020

mi-e dor să te cunosc…


… doar pentru a te întâlni

cândva-ți scriam din vaga mea imaginație,

e greu să trăiesc doar pentru a mi-te-nchipui,

mereu sunt pregătit să plec, dar totuși dă-mi o destinație;

 

                             … pentru că știu ce ai de oferit,

îmi stai în gânduri așteptând acea schimbare

să-mi simt trupescul în fiecare răsărit,

substituie-mi tumultul cu-o blândă dezmierdare.

 

                             … pentru că nu te-am uitat

și-n mine un alter ego din altă viață își revine,

ți-aș fi completul care l-am premeditat,

beția din nectar divin, sălbăticia din jivine;

 

                              să nu mă mai lupt cu mine,

să mă înduri, să mă dorești, să mă trăiești,

preaplinul vieții să îl regăsesc în tine,

să-mi fie de-un răvășitor, așa cum ești și nu mai ești.

 

                             … să pot iubi și eu măcar odată,

să ardem împreună la temperatura unui viciu

și ființa mea de-a ta să fie veșnic înnodată,

să te iubesc nebun de tot și tu să-mi fi ospiciu!...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu