vineri, 11 decembrie 2020

nu mă cunoști


nu sunt al tău, nu sunt sub jug

și-mi aparțin până la capăt,

destinul meu, iubiri pe rug

nu mă cunoști decât  în treacăt;

 

ce să-ți mai spun, nu mă proba,

eu mă trăiesc așa cum știu,

așa cum sunt e treaba mea

nu mă cunoști, n-am cum să-ți fiu.

 

sunt viu, nebun și improbabil

trăiesc la limită-n exces,

ce sunt înseamnă veritabil

nu mă cunoști, nu-s înțeles;

 

ce oare pot să-ți mai ofer?!

să tac, să fac tot ce-ți dorești?!

să fii a mea știu că prefer,

nu mă cunoști, deci ce iubești?!

 

nu-ți cer nimic, îmi dai ce poți,

ce ești, ce știi și ce-nțelegi,

sunt altceva-ul dintre toți,

nu mă cunoști, nu poți s-alegi!

 

nu sunt al tău, nu sunt sub jug

și totul se termină-n van,

iubirea înseamnă tăvălug,

nu mă cunoști, dar când iubesc sunt un titan!…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu