miercuri, 24 martie 2021

e timpul dragostei


am fost îndrăgostit de multe ori

încât și pentru mine e prea mult,

păstrate-n mine parcă sunt tumori,

o boală pentru care am un cult;

 

nu este leac pentru ce îmi ești

și nicio știință nu îmi dă răspuns,

un inutil îți pare că trăiești

și sensul vieții e de nepătruns.

 

nu mai suport să treacă încă o zi

fără să mă reîndrăgostesc de tine,

iar conjugarea verbului ”a fi”

e blasfemie dacă nu ți se cuvine;

 

niciun regret nu merită salvat

chiar dacă totu-n jur se năruiește,

de cât de mult iubesc nu-s vinovat

mă dăruiesc, te rog, primește.

 

dar printre lacrimi, doruri și minciuni

mereu e loc pentru a merge înainte,

când dragostea se frânge în rațiuni

iubirea se dezbracă de cuvinte;

 

de tine-s despărțit pe dinafară,

pe dinăuntru-mi stărui în dorință,

dar timpul meu se scurge, zboară,

să te iubesc mi-e ultima sentință…

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu