sâmbătă, 20 martie 2021

servus. ce mai faci?!


servus. ce mai faci?! ești bine?!

știu! abia plecat-am de la tine.

deja mi-e dor și lipsa-ți mă apasă

știi?!... ceva din mine ți-am lăsat acasă.

servus. ce mai faci?! ești ocupată?!

aș vrea să-ți spun că viața mea ți-e destinată,

că număr timpul secundă cu secundă

până la reîntâlnirea privirii tale, blândă,

când spaima mea în tihna-ți se cufundă

și gura ta hrănește gura mea flămândă.

servus. ce mai faci?! îți lipsesc?!

pe unde umbli copacii îți mărturisesc

că în iubire putem suporta constrângeri

dar dincolo de ele nu-s înfrângeri,

c-au pus în ramuri ale lor convingeri,

că poți purta iubirea în atingeri?!

servus. ce mai faci?!

te rog tu nu-ți schimba parfumul,

căci orbul care sunt iubește drumul

și-mi pui seninul, linul, în cărare,

și surd ți-aud a inimii bătaie!

servus. ce mai faci?!

mai este mult până deseară?!

emoții am ca pentru prima oară!

iubesc nebun și-ți mor de dor

mă-nchin cuvântului ador,

răbdare n-am iubirea să-mi înșfaci,

cu tine-n mine să mă-mpaci!

iubirea ta-i un deget pe  trăgaci…

servus. ce mai faci?!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu