luni, 24 mai 2021

spune-mi ceva…

 

… spune-mi orice

și ia-mă din nimicuri,

adu-mă în căi lăuntrice

sau fă-mi noi șiretlicuri;

 

… chiar dacă minți,

dar scoate-mă din mine,

că mă urăști, că mă alinți

și tot îmi e mai bine.

 

          … ce n-ai mai spus,

când e sfârșitul lumii,

că-s libertin și nesupus,

neînduplecat ca ulmii;

 

          … ce pot uita,

să nu te judec aspru,

și de-mi greșești nu ezita,

căci ceru-i tot albastru.

 

          … să nu mă pierzi,

să nu-ți fiu amintire,

în ochii tăi senini sau verzi

mă pierd dintr-o clipire;

 

          … sau dă-mi un semn,

să am o motivație

și pune-mă să-ți jur solmen

că tu mi-ești destinație.

 

          … spune-mi ce vrei

sau fă-mă să-ți vorbesc,

să mă împart la simplul trei.

un ”tu”, un ”eu” și-un ”te iubesc!”...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu