duminică, 23 mai 2021

iubito, dă-mi dragostea înapoi!...

 

pierde-mi timpul căci doar timp mai am de pierdut,

iubindu-te am mers prin pace și război,

ți-am dat mai mult decât ți-aș fi cerut,

acum mi-e târziu iubito, dă-mi dragostea înapoi!...

 

mi-ai fost blestemul de a iubi până la capăt,

blestem ce simt că-l voi căra și-n viața de apoi,

dar fericirea dusă până-n chin și până-n țipăt,

cu tine-aș retrăi-o iubito, dă-mi dragostea înapoi!...

 

atât de diferiți dar tu ai reușit trezirea mea la viață

și inima-mi de trupu-ți simt nevoia s-o despoi,

purtată-n tine se va pierde, sangvinul tău nebun o-ngheață,

dacă ți-am fost ceva iubito, dă-mi dragostea înapoi!...

 

hai vino! pierde-mi timpul și chiar și viața tu mi-o pierde,

am să-ți greșesc până la alungarea din nevoi,

e ultima noastră noapte și sângele tău îl voi fierbe,

eliberează-mi inima iubito, dă-mi dragostea înapoi!...

 

destul ne-am fost ofranda, destul ne-am fost și rană,

destul ne-am înmulțit cu unu, destul ne-am împărțit la doi,

iubirea e păcatul, e spinul ascuns în coroană,

sunt slab și n-o mai pot purta, iubito, dă-mi dragostea înapoi!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu