duminică, 29 martie 2015

Anomalie


       Dețin și eu ca tot omul slăbiciuni. Nu mă caut de diferențe, însă mă știu vinovat de toate aceste slăbiciuni, mai precis de lipsa mea de intenție în îndreptare. Toate slăbiciunile mele sunt preambulul păcatului. În joaca lor imatură, poeții le-ar numi preludii. Conștientizându-le, am căutat în rădăcina lor ceva care să mă rușineze sau o legătură cu nevoia împăcării cu sinele, cu semenii și-nspre finalul cugetării cu Divinitatea. Slăbiciunile mele m-au dezamăgit, pentru că au legătură doar cu mine. Nu am aflat nici un vinovat(ă) pentru nevoile mele, mai ales pentru cele ajunse dorință. Foarte adevărat că nu am aflat nici privitori pentru spectacolul desfrâului interior. Actori implicați au fost și se vor mai cere și alții, însă mi-aș fi dorit ca măcar unul singur să-și fi afișat neutralitatea ori indolența. Ar fi fost îndeajuns pentru a mă pune pe gânduri, pentru a-mi impune reflecția grotescului personal dinaintea conștiinței. Conștiința mea nu suportă oglinda, însă conștiința mea adoră riscul. Uneori chiar și pe acela de a nu mai fi. Conștiința este suma tuturor experiențelor personale, plus rămășițele dintr-un ancestral neconștientizat. Conștiința este cea mai înțeleaptă parte din mine, însă și cea mai slabă. 

         Nu mai pot  cu mine decât disprețuindu-mi slăbiciunile și conștiința, căci sunt rezultatul războiului lor...       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu