vineri, 9 aprilie 2021

te iubesc


mai e ceva ce trebuie să știu?

mai e ceva ce nu mi-ai spus?

de când te știu mi-e purpuriu,

de când îmi ești, îmi sunt supus;

 

cu tine cerul nu-i prea sus

și zborul pare omenesc,

de când te știu trăiesc sedus,

de când îmi ești, mă locuiesc.

 

cu tine învăț să iert minciuna

și să zâmbesc când mi-este greu,

de când te știu îmi e totuna,

de când îmi ești, sunt Dumnezeu;

 

și râdem bine împreună,

în zâmbet punem reciproc,

de când te știu nu e furtună,

de când îmi ești, nu mă provoc.

 

îți dau ce-mi dai fără măsură,

egalul nostru-i verosimil,

de când te știu nu simt tortură,

de când îmi ești, nu-s în exil;

 

în tine-i bine și mi-aproape,

în mine-i simplu să primesc,

de când te știu orice se poate,

de când îmi ești, știu să iubesc.

 

nu pot scăpa de ce îți sunt,

nu pot scăpa de ce trăiesc,

nici nu mă văd abandonând,

îmi sunt cum mi-ești și te iubesc!...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu