miercuri, 26 ianuarie 2022

respir…



respir ușor, respir cu teamă,
învăț să pierd, s-accept, să trec
de amintirea ce te cheamă,
de plânsu-n care mă înec;
 
nu mă-nțeleg de ce-am plecat,
de ce-am lăsat ce-am strâns în brațe,
mi-a fost prea bine-amestecat,
acum m-aș da pe-un pumn de gloanțe.
 
nici nu mai dorm, nu mă mai simt,
respir ușor, respir cu teamă,
doar morții i-aș mai da consimt,
da-s prea sărac să trec de vamă;
 
blestemul meu să te iubesc
să-l dau la troc e prea puțin,
în iad degeaba mă trudesc,
ratarea-i pusă în destin.
 
mă-ntind de tot sperând un vis
în care aflu-a ta iertare,
respir ușor, mi-e interzis,
să cad cu moartea la-mpăcare;
 
trag aer cât să mai respir,
respir ușor, respir cu teamă,
în vis sunt negrul trandafir,
sunt trocul tău lăsat la vamă…
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu