joi, 31 august 2017

Ieri


Acum stau aici. Acum!
Până ieri reușisem să mă ridic deasupra războiului
în care am fost actori fără voie.
Falși actori!
Până ieri am fost bărbatul pe care nu l-ai fi iubit niciodată,
azi sunt bărbatul pe care l-ai iubit
deși nu l-ai cunoscut îndeajuns.
Am rămas singurul martor al ploii.
Tăcerea în care te-am ascuns până ieri,
acum te răzbună.
Locuiesc pe strada spre o nouă viață
și sonata unui pian din vecini îmi blestemă tăcerea.
Deasupra ta simt albastrul cerului,
în mine inima coboară-n bernă
și ploaia nu-mi curăță rănile
pentru că încă te iubesc.
Până ieri reușisem să mă ridic deasupra războiului,
azi tăcerea e plină de vocile lui.
Stau ascuns după ușa casei fără număr
pe fragila strada spre o ”nouă viață”.
Până ieri reușisem să mă ridic deasupra războiului,
azi mă poți găsi după blestemul pianului din vecini.
Acum stau aici!... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu